SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine www.monin-koticek.si
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine BEAUTY ATTITUDE, MONIKA Vorih S.P. , ki so navedeni v nadaljevanju, veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo, preko spletne strani podjetja BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , Predole 19, Predole, 1290 Grosuplje, Slovenija. Matična številka: 8265950000, Davčna številka: 94376832. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Spletno trgovino www.monin-koticek.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«), katera omogoča nakup kozmetičnih izdelkov, prehranskih dopolnil in drugih izdelkov prek spleta upravlja podjetje BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , registrirano za opravljanje tovrstne prodaje (v nadaljevanju kot »Ponudnik«). Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Ponudnik tudi pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
V spletni trgovini uporabljamo naslednje pojme:
– Uporabnik spletne trgovine je oseba, ki spletno trgovino uporablja.
– Registrirani uporabnik je uporabnik, ki je opravil registracijo in s tem pridobil vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini.
– Uporabnik hitrega nakupa je uporabnik, ki v spletni trgovini opravi nakup tako, da ne opravi registracije, ampak izbere možnost hitrega nakupa.
– Kupec v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko potrošnik ali pravna oseba. Če je kupec pravna oseba, se v polja za vpis podatkov o podjetju vnesejo osebni podatki zakonitega zastopnika pravne osebe. Zaradi izvajanja pravic na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov je treba razlikovati med kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik), in kupcem, ki je pravna oseba. Za kupce, ki so pravne osebe, ne veljajo določila ZVPot, ampak določila iz teh splošnih pogojev.
– Naročilo ali nakup so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini.
Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se preko spleta pogosto in hitro spreminja. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.
Ponudnik (trgovec) bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Dobavni rok naročila za izdelke na zalogi je praviloma 1–5 delovnih dni. Za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi, je dobavni rok približno 20 dni. Če je potrebno izdelke naročiti in je rok dobave daljši od 14 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskim sporočilom.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:
Glede na višino zneska nakupa nudimo popuste pri dostavi. Stroški dostave paketa na dom so:
– za nakup nad 50,00 EUR ne zaračunavamo poštnine.
– za nakup do 50,00 EUR zaračunamo poštnino z DDV 3,5 EUR
– za nakup do 120,00 EUR zaračunamo poštnino z DDV 8,00 EUR v primeru pošiljanja v druge Evropske države
Ponudnik uporabniku omogoča naslednji način plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
V primeru plačila po predračunu se kupec sklicuje na naslednje podatke:
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je konkludentno (molče) sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.
Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na prodajnih mestih družbe BEAUTY ATTITUDE, MONIKA Vorih S.P.
Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.
Preprosti koraki za oddajo naročila:
7.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
7.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno, da enostavno in brez težav:
7.3. Naročilo sprejeto
V spletni trgovini https://monin-koticek.si/trgovinca2/ je izdelke mogoče naročiti 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti le v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije in Evropskih državah.
Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe. Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje. Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in se zavezuje k plačilu.
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo o sprejetju naročila ter obvestilo o pogodbenih določilih. Uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati, ima pa možnost odstopa od nakupa. Če izdelka ni na zalogi, Ponudnik o tem kupca obvesti takoj po oddanem naročilu in mu povrne morebitne stroške, ki so že nastali iz tega razloga.
7.4. Naročilo potrjeno
Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave.
7.5. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje. V elektronskem sporočilu Ponudnik obvesti kupca o pravici do odstopa od pogodbe in načinu izvrševanja te pravice ter navede naslov, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.
Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu.
7.6. »Vzemi račun!«
Račun, katerega izda ponudnik (trgovec) ob potrošnikovem nakupu, potrošniku služi kot dokazilo o opravljenem nakupu. Račun potrošniku omogoča reklamacijo izdelkov, odstop od kupoprodajne pogodbe ter vračilo nepoškodovanih, neuporabljenih izdelkov (v nezmanjšani količini) potrošniku. V primeru, da ponudnik izdelke sprejme nazaj, račun omogoča tudi vračilo kupnine.
Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.”
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov ponudniku na kontaktni elektronski naslov [email protected] sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Ponudniku v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Ponudniku (trgovcu) na naslov BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , Zaloška cesta 6, 1000 Ljubljana. Ponudnik bo kupnino vrnil najpozneje v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila. Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 15 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od pogodbe (ter posledično vračila kupnine), če sta blago ali njegova embalaža poškodovana ali se je njegova količina zmanjšala. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo kopijo originalnega računa.
Pravica do odstopa od pogodbe skladno s 43. č. členom zakona o varstvu potrošnikov:
(1) Za pogodbe, sklenjene na daljavo, se po tem zakonu štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.
(2) Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank.
(3) Sredstva za komuniciranje na daljavo so zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.
43.a člen
(1) Določila tega zakona o pogodbah, sklenjenih na daljavo, se ne uporabljajo za:
1. pogodbe o gradnji in prodaji nepremičnin ter pogodbe o drugih pravicah na nepremičninah razen oddaje v najem;
2. pogodbe o časovnem zakupu nepremičnin, ki so urejene z določbami od 59. do 60.e člena tega zakona;
3. pogodbe o prodaji hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi in ga potrošniku na dom, njegovo prebivališče ali njegovo delovno mesto dobavljajo prodajalci;
4. pogodbe o nastanitvi, prevozu, gostinskih storitvah, dobavi hrane in pijače, obisku prireditev in storitvah za prosti čas, kjer se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost v točno določenem trenutku ali v točno določenem roku;
5. pogodbe, ki so sklenjene:
– s pomočjo prodajnih avtomatov;
– z operaterji telekomunikacij ob uporabi javnih telefonskih govorilnic;
– na javni dražbi.
(2) Pri pogodbah o finančnih storitvah, ki obsegajo začetni sporazum o storitvi, temu pa sledijo zaporedni posli ali niz ločenih poslov iste vrste, se določbe tega zakona uporabljajo samo za začetni sporazum. Kadar začetnega sporazuma ni, zaporedni ali ločeni posli pa so iste vrste, opravljeni v določenem času med istimi pogodbenimi strankami, se določbe 43.b in 43.c člena uporabljajo samo pri prvem poslu. Kadar pa se posel iste vrste ne opravlja več kot eno leto, velja naslednji posel za prvega v novem nizu poslov.
43.b člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, mora potrošnik dobiti v času, ki je primeren glede na sredstvo komunikacije, najkasneje pa preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, naslednje podatke:
1. firmo in sedež podjetja;
2. bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev;
3. ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami;
4. morebitne stroške dostave;
5. podrobnejšo ureditev plačila ter načina in roka dobave ali izpolnitve;
6. opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom tega zakona; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom nima pravice do odstopa mora biti o tem izrecno obveščen;
7. stroške, povezane z uporabo komunikacijskega sredstva, če se ti stroški razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje;
8. rok veljavnosti ponudbe, še posebej cene.
(2) V primeru, da gre za sklenitev pogodbe v okviru storitev informacijske družbe, morajo biti, poleg podatkov, navedenih v prejšnjem odstavku, in podatkov, navedenih v tretjem odstavku 2. člena, pred sklenitvijo pogodbe potrošniku na voljo naslednji podatki:
1. točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe;
2. navedba ali bo sklenjena pogodba shranjena pri podjetju in na kakšen način bo možen dostop do nje;
3. navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila;
4. jeziki, v katerih je možno skleniti pogodbo.
(3) V vsakem primeru pa je podjetje, razen če se pogodba sklene izključno z izmenjavo elektronske pošte ali primerljivih posameznih sporočil, dolžno potrošniku, takoj po prejemu naročila, potrditi naročilo, in sicer v elektronski obliki ter posredovati pogodbena določila v obliki, ki zagotavlja njihovo hranjenje in kasnejšo uporabo.
(4) Podatki iz tega člena, katerih komercialni namen mora biti jasno izražen, morajo biti predstavljeni jasno in nedvoumno ter na način, ki je primeren glede na sredstvo komuniciranja na daljavo, pri tem pa je treba upoštevati načelo vestnosti in poštenja ter načelo varstva oseb, ki po zakonodaji držav članic niso poslovno sposobne.
(5) V primeru, da gre za sklenitev pogodbe o finančnih storitvah, mora potrošnik poleg podatkov iz prvega odstavka dobiti tudi naslednje podatke:
1. opis glavnih značilnosti finančne storitve;
2. glavno poslovno dejavnost podjetja in vse naslove, ki so pomembni v poslovnem odnosu med potrošnikom in ponudnikom;
3. identiteto in naslov morebitnega zastopnika podjetja v državi članici, kjer ima potrošnik stalno prebivališče, ter identiteto, naslov in funkcijo morebitne tretje osebe, ki poklicno sodeluje v poslu, pa ni ponudnik;
4. če je podjetje vpisano v sodni ali drug javni register, register, v katerega je vpisano, z navedbo vpisne številke ali druge enakovredne oznake;
5. če je za dejavnost podjetja potrebno posebno dovoljenje, podatke o ustreznem nadzornem organu;
6. skupno ceno, ki jo mora za finančno storitev potrošnik plačati podjetju, vključno z vsemi provizijami, taksami in izdatki ter vsemi davki, ki jih podjetje odvede pri opravi storitve, ali, če natančne cene ni mogoče navesti, osnovo za njen izračun, ki potrošniku omogoča preverjanje cene;
7. po potrebi ustrezno opozorilo, da je finančna storitev povezana z instrumenti, ki so zaradi svojih posebnih lastnosti ali postopkov za izvedbo obremenjeni s posebnim tveganjem ali pa je njihova cena podvržena nihanjem na finančnih trgih, na katere ponudnik nima vpIiva, kot tudi opozorilo, da pretekli donosi niso kazalec prihodnjih donosov;
8. opozorilo glede možnosti obstoja dodatnih davkov in/ali stroškov, ki jih ne odvede ali zaračuna ponudnik;
9. podatke o morebitnem znesku, ki ga mora potrošnik plačati v primeru odstopa od pogodbe na podlagi petega odstavka 43.d člena;
10. podatke o tem, ali je potrošniku dostopen mehanizem za izvensodno reševanje sporov in opis morebitnih pogojev za dostop do tega mehanizma;
11. pogodbeno določilo glede prava, ki se uporablja za pogodbo, sklenjeno na daljavo.
43.c člen
(1) Podjetje mora potrošniku v primernem času zagotoviti na primernem trajnem nosilcu podatkov podatke iz prejšnjega člena tega zakona vendar najkasneje ob dobavi blaga ali začetku opravljanja storitve, če mu ti podatki niso bili dani na takšen način že prej.
(2) V roku iz prejšnjega odstavka mora podjetje zagotoviti še:
1. pisno obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona ter o načinu in pogojih izvrševanja te pravice oziroma pisno obvestilo, da potrošnik v primerih iz petega odstavka 43.č člena te pravice nima;
2. naslov, kamor lahko potrošnik pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave;
3. podatke o servisni službi in veljavnih garancijskih pogojih;
4. pogoje za odpoved pogodbe pri pogodbah, sklenjenih za nedoločen čas, oziroma pri pogodbah, sklenjenih za čas daljši od enega leta.
(3) V primeru pogodbe o finančnih storitvah morajo biti potrošniku podatki iz prejšnjega člena ter podatki o vseh pogodbenih pogojih zagotovljeni na primernem trajnem nosilcu podatkov že v času, preden potrošnika zavezuje pogodba ali ponudba. Izjemoma lahko podjetje izpolni svojo obveznost iz tega odstavka takoj po sklenitvi pogodbe, če je bila pogodba na potrošnikovo željo sklenjena z uporabo sredstva za komuniciranje na daljavo, ki ne omogoča predložitve podatkov in pogodbenih pogojev v navedeni obliki.
(4) Potrošnik lahko kadarkoli v času pogodbenega odnosa zahteva predložitev pogodbenih pogojev na papirju. Poleg tega ima potrošnik pravico do spremembe sredstva za komuniciranje na daljavo, razen če je to nezdružljivo s sklenjeno pogodbo ali vrsto finančne storitve.
(5) Določbi prvega in drugega odstavka se ne uporabljata za storitve, ki se opravijo neposredno preko sredstva za komuniciranje na daljavo, če gre za enkratno storitev, ki jo zaračunava operater komunikacijskega sredstva. Tudi v tem primeru pa ima potrošnik pravico dobiti točen naslov, kamor lahko pošlje svoje pritožbe.
(6) Za primeren trajni nosilec podatkov velja tisti nosilec podatkov, ki potrošniku omogoča shranjevanje nanj naslovljenih podatkov tako, da so mu dostopni za kasnejšo uporabo v obdobju, primernem glede na namen podatkov, in ki omogoča nespremenjeno predstavitev shranjenih podatkov. Primerna oblika je predvsem pisno obvestilo.
43.č člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
(2) Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.
(3) Če podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi blaga, začne teči petnajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka.
(4) Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.
(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:
1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe, kot npr. pri pogodbah o storitvah v zvezi z devizami, instrumenti denarnega trga, prenosljivimi vrednostnimi papirji, deleži v kolektivnih naložbenih podjemih, finančnimi terminskimi pogodbami, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom, terminskimi pogodbami o obrestni meri, obrestnimi in valutnimi zamenjavami ter zamenjavami na podlagi delnic ali delniškega indeksa, ter opcijami za nakup ali prodajo kateregakoli navedenega instrumenta, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom;
2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;
5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije;
6. pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo, krajšo od enega meseca.
(6) Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, razen v primeru iz petega odstavka naslednjega člena.
43.d člen
(1) Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.
(2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.
(3) Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
(4) Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
(5) Če je potrošnik odstopil od pogodbe o finančnih storitvah, lahko podjetje od njega zahteva plačilo storitve, ki jo je zanj dejansko opravilo. Izpolnjevanje pogodbe se lahko začne šele s potrošnikovim soglasjem. Plačilo mora biti sorazmerno obsegu že opravljene storitve v primerjavi s celotno pogodbo in ne sme pomeniti pogodbene kazni. Podjetje lahko zahteva od potrošnika plačilo le, če dokaže, da je bil potrošnik o njem ustrezno obveščen v skladu z 9. točko petega odstavka 43.b člena tega zakona.
43.e člen
(1) Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti iz pogodbe v roku trideset dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki nista dogovorili drugače.
(2) Če podjetje ne more izpolniti svoje obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitve, mora podjetje o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Za vračilo plačil se uporablja določba drugega odstavka 43.d člena tega zakona.
43.f člen
Če se v zvezi s pogodbo sklenjeno na daljavo, zlorabi potrošnikova plačilna ali kreditna kartica, ima potrošnik, v primeru da transakcija še ni bila opravljena, pravico do preklica plačila pri podjetju, registriranem in pristojnem za opravljanje transakcije. V primeru, da je transakcija že opravljena ima potrošnik pravico zahtevati vračilo zneska od podjetja, kateremu je bil znesek nakazan.
43.g člen
Dokazno breme glede izpolnjevanja obveznosti podjetja v zvezi z obveščanjem potrošnika ter s potrošnikovim soglasjem za sklenitev pogodbe, kadar je to primerno, pa tudi za izpolnitev pogodbe, je na strani podjetja.
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini ter zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je trgovec izrecno zagotavljal, če je trgovec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko prijavi reklamacijo na e-naslov [email protected] ali na kontaktno telefonsko številko: 040 895 769 , vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in ga obvestil kako bo potekal postopek obravnave reklamacije. Trgovec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. (2) Napaka je stvarna: 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. (3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. (4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. 37.a člen (1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. (2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. (3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. 37.b člen (1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. (2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. (3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. 37.c člen (1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: – odpravi napako na blagu ali – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek. (2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Namen te politike je seznaniti obiskovalce spletne strani o varovanju njihove zasebnosti v BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. Zasebnost uporabnikov varujemo:
Odločitev o tem, katere informacije o obisku nam želite zaupati, v celoti prepuščamo vam.
13.Varstvo osebnih podatkov
Splošno
Podatki, ki jih uporabnik posreduje prek košarice, kontaktnih obrazcev v spletni trgovini ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik, tako da poskrbi za varnost svojega predala elektronske pošte, za varnost svoje računalniške in tel. naprave pred virusi in zlonamerno programsko opremo z ustreznimi programskimi zaščitami računalnika in drugih naprav ter v primeru registracije za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Uporabniki se z registracijo na spletno stran monin-koticek.si, avtomatično strinjajo, da so naročeni na e-novice Monin-koticek.si. Prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: [email protected] .
Vaše potrošnikov v zvezi z osebnimi podatki so:
Zgornje pravice potrošnik (obiskovalec, kupec) uveljavi tako, da s pisno zahtevo, poslano na elektronski naslov: [email protected] ali na sedež podjetja BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , Predole 19 , 1290 Grosuplje zahteva dostop, dopolnitev, popravek, blokiranje ali izbris osebnih podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z njim.
Upravljavec osebnih podatkov, ki nam jih potrošnik (kupec) posreduje je BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , ki z osebnimi podatki ravna skladno s svojimi zakonskimi obveznostmi.
Podatki o upravljavcu:
Naziv: BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p.
Naslov: Predole 19
Poštna številka in kraj: SI-1290 Grosuplje
Matična številka: 8265950000
Spletna stran: https://www.monin-koticek.si /
E-pošta: [email protected]
BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , lahko obdeluje osebne podatke, ki jih pridobi od vas, predvsem kadar:
BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , od obiskovalcev svojih trgovin in spletnih strani zbira samo tiste podatke, ki jih dobi prostovoljno in od uporabnikov ne zahteva podatkov, ki bi bili pogoj za nakup ali obiskovanje njenih spletnih strani.
Kdo obdeluje osebne podatke uporabnika?
Uporabnikove osebne podatke obdelujejo:
Obdelava osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, ko se uporabnik registrira na naši spletni strani
Namen obdelave osebnih podatkov je zgolj to, da izboljšamo uporabniško izkušnjo, saj si lahko registrirani uporabniki spletne trgovine pogledajo svoje pretekle nakupe, hitreje opravijo nakup v spletni trgovini in da jim izdelke, ki so jih kupili v spletni trgovini dostavimo na željeni naslov. Osebne podatke obdelujemo na podlagi uporabnikove prijave v našo spletno trgovino. Osebni podatki, ki jih obdelujemo so: ime in priimek, elektronska pošta, datum registracije, IP. Uporabnikovih osebnih podatkov ne posredujemo nikomur. V stik z njimi bodo prišli zgolj pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. . Uporabnikove osebne podatke bomo obdelovali zgolj toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani oziroma do uporabnikovega preklica. Po tem času oz. po vašem preklicu jih bo BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , v skladu z zakonodajo, trajno uničil.
Posameznik ima v zvezi z obdelavo njegovih osebnih podatkov naslednje pravice:
Kot uporabnik boste vse vaše pravice boste najlažje uveljavili tako, da nam posredujete svojo zahtevo na: [email protected]
Obdelava osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, ko uporabnik nakupuje v naši spletni trgovini- kot GOST
Namen obdelave osebnih podatkov je zgolj to, da vam izdelke, ki ste jih v spletni trgovini kupili dostavimo na željeni naslov. Osebne podatke obdelujemo na podlagi uporabnikove izrecne privolitve. Osebni podatki, ki jih obdelujemo so: ime in priimek, elektronska pošta, datum registracije, IP. Uporabnikovih osebnih podatkov ne posredujemo nikomur. V stik z njimi bodo prišli zgolj pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. . Uporabnikove osebne podatke bomo obdelovali zgolj toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani oziroma do uporabnikovega preklica. Po tem času oz. po vašem preklicu jih bo BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , v skladu z zakonodajo, trajno uničil.
Posameznik ima v zvezi z obdelavo njegovih osebnih podatkov naslednje pravice:
Kot uporabnik boste vse vaše pravice boste najlažje uveljavili tako, da nam posredujete svojo zahtevo na: [email protected]
Obdelava osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, ko se uporabnik naroči na prejemanje elektronskih novic ( e-obvestila)
Uporabniki se z registracijo na spletno stran https://www.monin-koticek.si /, avtomatično strinjajo, da so naročeni na e-novice BEAUTY ATTITUDE, MONIKA Vorih S.P. . Uporabniki prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e- naslov: [email protected]
Namen obdelave osebnih podatkov je zgolj to, da vam lahko posredujemo informacije o raznih pomembnih dogodkih in različnih ponudbah, novostih, primerih dobre prakse, z izobraževalnimi vsebinami, o novih izdelkih ter različne nasvete, priporočila in povabila na različne nagradne igre ipd.
Uporabnikovih osebnih podatkov ne posredujemo nikomur. V stik z njimi bodo prišli zgolj pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. .
Obdelava osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, ko uporabnik sodeluje v nagradnih igrah
Uporabnikove osebne podatke obdelujemo zgolj zato, da ga lahko po izvedenem žrebu v primeru, da je izžreban in tako upravičen do nagrade kontaktiramo. V primeru, da je uporabnik izžreban bomo njegovo ime in priimek objavili na naših družbenih omrežjih. Osebne podatke obdelujemo na podlagi uporabnikove izrecne privolitve. Osebni podatki, ki jih obdelujemo so: ime in priimek, naslov kjer posameznik živi, telefonska številka in naslov elektronske pošte ter v primeru, da je vrednost nagrade takšna, da v skladu z zakonodajo z davčnega področja nastane obveznost posredovanja podatkov o prejemniku nagrade, v primeru, če je uporabnik izžreban, tudi davčno številko. Uporabnikovih osebnih podatkov ne posredujemo nikomur razen v primeru, da zakon tako zahteva. Uporabnikove osebne podatke bomo obdelovali zgolj toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani. V primeru, da je uporabnik prejel nagrado, bomo njegove podatke hranili skladno z zakonodajo z davčnega področja. Po tem času jih bo BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. trajno izbrisal.
Posameznik ima v zvezi z obdelavo njegovih osebnih podatkov naslednje pravice:
Kot uporabnik boste vse vaše pravice boste najlažje uveljavili tako, da nam posredujete svojo zahtevo na: [email protected]
Obdelava osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, ko uporabnik sodeluje v naših promocijah
Uporabnikove osebne podatke obdelujemo zgolj zato, da jim lahko z namenom posredovanja določenega izdelka, le-tega posredujemo. Osebne podatke obdelujemo na podlagi uporabnikove izrecne privolitve. Osebni podatki, ki jih obdelujemo so: ime in priimek, naslov kjer posameznik živi, telefonska številka in naslov elektronske pošte. Uporabnikovih osebnih podatkov ne posredujemo nikomur. Njegove osebne podatke bomo obdelovali zgolj toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani. V konkretnem primeru bomo uporabnikove osebne podatke hranili še 1 leto po posredovanju izdelka, potem pa jih trajno izbrisali.
Posameznik ima v zvezi z obdelavo njegovih osebnih podatkov naslednje pravice:
Kot uporabnik boste vse vaše pravice boste najlažje uveljavili tako, da nam posredujete svojo zahtevo na: [email protected]
Sodelovanje in objave na družbenih omrežjih so prostovoljne, a nadvse dobrodošle.
Vljudno vas prosimo, da pri sodelovanju uporabljate spoštljiv in prijazen način komuniciranja z drugimi uporabniki družbenih omrežij.
BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , uporablja naslednja družbena omrežja:
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si prizadeva predstaviti čim bolj točne in posodobljene podatke, pri čemer pa ne izključuje morebitnih nenamernih napak glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov ipd. v spletni trgovini in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer konkludentno prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga. Fotografije izdelkov so simbolične in morda ne odražajo dejanskega stanja.
Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav lahko uporabnik (kupec) kontaktira ponudnika na tel. št. 040 895 769 ali pritožbo odda na elektronski poštni naslov [email protected] . Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh rešiti morebitne spore. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) pristojno izključno krajevno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Za Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem njegove spletne trgovine in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.monin-koticek.si .
BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , si pridržuje pravico občasno posodobiti Politiko zasebnosti skladno s spremembami storitev, na podlagi povratnih informacij uporabnikov in zaradi sprememb predpisov. Ob spremembi se na koncu Politike zasebnosti navede tudi datum zadnje posodobitve.
Ponudnik priporoča, da uporabniki redno pregledujejo to politiko, in si tako zagotovijo informacije o tem, kako BEAUTY ATTITUDE, Monika Vorih s.p. , varuje njihovo zasebnost.
Za dodatne informacije v zvezi z obdelavami osebnih podatkov in predlogi za izboljšave nas lahko kontaktirate na elektronski naslov [email protected] , nas pokličete po telefonu na številko 040 895 769 ali nas obiščete v podjetju P.E. Monin kotiček. , Zaloška cesta 6, 1000 Ljubljana.
Ta Politika zasebnosti se uporablja do preklica oz. do morebitne spremembe
Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini Monin-koticek.si
STOPI V STIK
040 895 769
P.E. Monin kotiček
Zaloška cesta 6, 1000 Ljubljana
PON – SOB: Po dogovoru
NEDELJE in PRAZNIKI: zaprto
Podjetje:
Beauty attitude Monika Vorih S.P.
Predole 19 – Grosuplje
SI 94376832
040 895 769
P.E. Monin kotiček
Zaloška cesta 6, 1000 Ljubljana
Podjetje:
Beauty attitude Monika Vorih S.P.
Predole 19 – Grosuplje
SI 94376832
PON – SOB: Po dogovoru
NEDELJE in PRAZNIKI: zaprto
Piškotek | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |